marți, 27 septembrie 2011

BINE E SA FII PROST !


TEORIA CA TEORIA... DA' PRACTICA TE OMOARA 
CEEA CE NU TE OMOARA TE INTARESTE... 
gresit! 
CEEA CE NU TE OMOARA... TE SCHILODESTE... 
corect!

Daca practica ucide, atunci un teoretician viu este mult mai valoros decat practician mort.
Si-apoi daca teoria nu te omoara, ci doar te schilodeste... 
atunci este de preferat un idiot sanatos, in locul unui teoretician schilod sau al unui practician mort! Logica doare, stiuuuuuu... 

Concluzia finala este una singura :

FERICITI CEI SARACI CU DUHUL, 
CACI A LOR VA FI IMPARATIA CERURILOR.... 


Vezi mai multe video din divertisment

10 comentarii:

  1. Asa da ! Imi place ! Esti in ton cu ocarmuirea zilei , Ptru ! Sa le dam apa la moara . E important sa ne creada "fericiti".

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, logica doare!
    :))
    Din păcate, teoreticienii şi practicienii nu-s separaţi unii de alţii. Între ei e o legătură periculoasă (experimentul) care duce la uciderea sau schilodirea "animalelor" de laborator.
    Aşa că nu-i de mirare că-cobaii se opun.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Să nu uităm de viclenia, de şiretenia prostului. Este forma lui de inteligenţă, care-l face cu adevărat periculos.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' de fudulie ce zici Alessia ? Ca cica daca nu e si fudul parca nu e prost destul !

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai noroc doamnilor si Radule domnule!

    Radule,
    Asa e cum zici. Situatia ar vini cam ashea:

    Romania aflata pa patu de moarte ii spune poporului sau:

    - Romani, mai am putin si mor si vreau sa stiti ca cele 7 vile ale RAPPS, 3 blocuri, 40 da consilii judetene, fabrica da imbracaminte, cele 2 ferme, 8 magazine, muzeele, Bancuta Nationala, 5 biblioteci, 15 parcuri si cele 2 paduri care mi-au mai ramas....
    - Da, iubita noastra patrie, ni le lasi?
    - Vi le vand ieftin, foarte ieftin!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Stanjenel,
    Daaaa... da!
    :)))
    Cobaii care sa prind... da! :)
    Ca_cobaii care nu sa prind, tre'fugariti tot timpu, ca sa nu sa bucure prea tare da libertate... si s-ajunga sa sa prinda...!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Alessia,
    Nu uitam, nu uitam... Cum sa uitam, ca doar toti am avut pa vremuri la intreprindere, cate un secretar da partid... sau cate un director politruc...
    :))
    Iaca mostra! Aveam pa timpuri un director, unu Niculescu, care fusese sef da service la cooperativa Automecanica, subinginer cu patalamaua luata pa Kent si Whiskey... care atunci cand a venit la intreprinderea noastra (draga?), ne-a adunat pa toti ca sa ne spuna:
    "Pa mine m-a trimes aicea partidu..."

    Si uite si mostra da dialog, purtat da fata cu jurista, pa marginea unui tabel pa care mi-l ceruse:

    "- Ia zii ba Ptruptruceo, clientii astia ie in situatia ta?
    - Ie dom'director, ca-s doar doi!
    - Is? Cum Is? Sant tovarasu Ptruptrucea!
    - Sant tovarasu director!
    Niculescu sa-ntoarce atunci catre jurista:
    - Baietii astia are facultati si nu stie sa vorbeasca romaneste... "

    RăspundețiȘtergere
  8. :))))))))
    Faină asta cu "ie, că-s doar doi"!
    Am râs copios şi pentru o clipă am uitat de cobai.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  9. ma am si eu o intrebare,acolo scrie saraci cu duhul nu cu mintea asa ca mi se pare mie ca ai gresit totat concluzia:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. tu nu crezi?:)):))
    is sarac si eu cu mintea dar cu duhul nu:))

    RăspundețiȘtergere

rosteste